Lezioni 2° semestre al DEI / Lessons of the spring semester at DEI Dept.

Gentili Studentesse, Gentili Studenti,

comunichiamo che nel 2° semestre saranno erogate in modalità duale SOLO le lezioni degli insegnamenti del 1° anno delle lauree triennali.
Per quanto riguarda tutti gli altri anni, potranno esse erogate modalità duale SOLO le attività di laboratorio. Sarà cura del docente fornire, tramite Moodle DEI, l'orario delle eventuali attività di laboratorio da svolgere in presenza.

A partire dal 3 maggio saranno in modalità duale anche le lezioni degli insegnamenti del 1° anno delle lauree magistrali.

[English version]
Dear Students,

we would like to inform you that during the 2nd semester only the lessons of the 1st year of the Bachelor Degree courses will be delivered in dual form (both in-person and streaming) at the buildings of the University.
For all the students enrolled in other years of study (including all the Master Degree students), only the laboratory activities can be provided dual form. It is responsibility of each professor to provide, via Moodle DEI, the timetable of the laboratory activities that will be held in-person.

Starting from 3rd May, lessons of the 1st year of Master Degress will be delivered in dual form as well.